Functieomschrijving

Als administratief medewerker kom je terecht in een dynamische werkomgeving in het hart van Gent en maak je deel uit van een gepassioneerd team bestemmingsspecialisten. Je versterkt het team met administratieve bezigheden die zowel de werking van Chambreplus, Kriski.be als Kriski Plus verbeteren.

Dat klopt, Kriski Plus maakt deel uit van Kriski bv, net zoals gastenverblijf Chambreplus (met 4 authentieke gastenkamers) en skitouroperator Kriski.be.

Wat kan jij voor ons betekenen?

  • Het verwerken van boekingen voor Vakantielogies Chambreplus zodat gasten zorgeloos kunnen inchecken
  • Onze Kriski Plus bestemmingsspecialisten administratief ondersteunen door bijvoorbeeld boekingen te verwerken en reisdocumenten klaar te stomen
  • De zaakvoerder assisteren met boekhoudkundige taken, met het oog op zelfstandige uitvoering van deze taken op termijn

Volgende competenties zorgen des te meer voor een vlotte start:

  • Je hebt een oog voor detail en werkt gestructureerd.
  • Ervaring in administratieve taken is een pluspunt.
  • Goede kennis van boekhoudsoftware is een pluspunt
  • Je bent een teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken.

Aanbod

Een deeltijdse functie (4/5de werkbasis) met een marktconform salaris.
Werken in een dynamisch en flexibel team.
De kans om je verder te ontwikkelen binnen een groeiend bedrijf.

Hoe solliciteren?

Bezorg ons jouw cv en motivatiebrief voor 3 november 2024 via kris@kriski.be